Tuesday, July 14, 2015

Open Air

Open air ზე დიდი ხნის უნახავი მეგობარი შემხვდა და დიდხანს ვილაპარაკეთ. 
ძნნნნძნნნნნძნნნნძნნნნ, უკრავდა მუსიკა,

- გიო ხომ არ გინახავს? - ვკითხე მე.
ამ დროს დრამის პარტია ჩაერთო: ბრბ დდც დდდ გგგ 
- ჟჟჟჟჟღღღდდდ აუააააა იი ჩხჩხჩხ - მიპასუხა მან.
- კაი მართლა? - გამიკვირდა მე - როდის?
- აიაააა უააა ღრღრღრღღრრრ დღრიიი - თქვა მან და მხრები აიჩეჩა, რის შემდეგაც მე იმდენად გაკვირვებული დავრჩი რომ ხმა ვეღარ ამოვიღე.

სამაგიეროდ მუსიკოსმა, რომელსაც არავინ უსმენდა, განაცხადა - ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააუ.
ხოლო გოგონამ რომელსაც ბუმბულებიანი, ინდიელის ქუდი ეხურა და ჩემი დიდი ხნის უნახავი მეგობრის გვერდით იდგა ხელები ცაში აღაპრო და დაიძახა
- უუუუუუუუუუუუუუუუუუუუ.
მაგისმა თავგადახოტრილმა მეგობარმა ლუდი მოსვა და ურიტმოდ ხტუნვა გააგრძელა, მე კიდევ ჩემს მეგობარს დავემშვიდობე, მაგრამ იქვე დავრჩი და თვითმფრინავებს ვაკვირდებოდი.


No comments:

Post a Comment